شرایط و قوانین:
دوست عزیز ، با تشکر از اعتماد شما به بیمه باشی !
خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای ما به دفت مطالعه فرمایید :
ورود کاربران به وبسایت بیمه باشی و استفاده ازخدمات ارائه شده در این وب سایت به معنای آگاهی از شرایط و قوانین استفاده از تمام خدمات و پذیرفتن آنها میباشد. تمام فعالیت های بیمه باشی مطابق با شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران، شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرفکننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. لازم به ذکر است، تمامی شرایط و قوانین مندرج در این سایت جایگزین کلیهی توافقهای قبلی محسوب میشود و استفاده از هرگونه خدمات این سایت به عنوان یک قرارداد الزامی تلقی میشود. لذا خواهشمند است در صورت وجود هرگونه ابهام با کارشناسان ما مشورت نمایید
حریم شخصی:
بیمه باشی خود را متعهد می داند در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژیهای موجود جهت حفظ اطلاعات شما استفاده نماید. تمامی مطالب عرضهشده توسط بیمه باشی مانند متنها، طرحهای گرافیکی، لوگو، موارد قابل دانلود، کپی و تمامی محتوای تولیدشده توسط بیمه باشی تحت مالکیت بیمه باشی محسوب میشود و حق هرگونه استفاده از آنها در انحصار بیمه باشی میباشد.
سایت رسمی بیمه باشی به آدرس www.bimebashi.ir می باشد .
شرایط و قوانین سایت
- مطابق با زیر ساخت ایجاد شده ، کاربران جهت صدور و یا تمدید بیمه نامه بصورت مستقیم به وب سایت بیمه مورد توافق منطقل می شوند ، ویا از طریق فرم های موجود در سایت درخواست صدور خود را جهت انواع بیمه نامه ثبت می نمایند .
- مطابق با سیاست های اجرایی بیمه باشی ، بصورت مناسبتی ممکن است تخفیف های شگفت انگیز و ویژه به کاربران اختصاص یابد که هر کاربر می تواند در هنگام ثبت سفارش یا خرید نقدی با استفاده از کد تخفیف مبلیغی را بصورت درصدی یا ثابت بعنوان تخفیف دریافت نماید . این تخفیفات از طریق روش های مرسوم بیمه باشی به اطلاع کاربران خواهد رسید .
- تمامی قیمتهای ارائهشده در سامانه با توجه به نرخ رسمی بیمه مرکزی اعلام میشود و بیمه باشی بعنوان نماینده بیمه های معرفی شده فعالیت نموده و هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمتها ندارد. چنانچه تخفیفی از طرف بیمه باشی بر روی قیمت ها اعمال شو د، این تخفیفات خارج از قیمت مصوب بیمه می باشد و بصورت اختصاصی از طرف بیمه باشی می باشد . از آنجا که محصولات ارائهشده در بیمه باشی وابسته به شرکتهای بیمه میباشد، انصراف از دریافت بیمهنامه منوط به قوانین داخلی شرکت صادرکنندهی بیمه میباشد.
- چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد، بیمه باشی ملزم بوده در اولین زمان ممکن بعد از ارسال درخواست توسط کاربر او را مطلع سازد و در اولین فرصت ممکن، نسبت به عودت وجه پرداختی کاربر اقدام مینماید.
- در بیمههای بدنه و بعضی از پوششهای بیمه آتش سوزی، بیمههای درمان و بیمه عمر، صدور بیمهنامه منوط به بازدید از مورد بیمه یا انجام معاینات پزشکی یا دریافت مجوزات لازم میباشد. در این موارد طبیعتا صدور بیمهنامه پس از طی مراحل فوقالذکر صورت میگیرد و ثبت درخواست از سایت بیمه باشی در موارد فوق به هیچ عنوان به منزله صادر شدن بیمهنامه نیست. در موارد مذکور ممکن است لازم باشد پس از کارشناسی تغییراتی در درخواست صورتگرفته ایجاد شود که قبل از نهایی شدن به اطلاع مشتری میرسد و در نهایت پس از طی مراحل فوق امکان صدور بیمهنامه ممکن میگردد. هزینههایی که کاربر برای معاینات پزشکی و سایر موارد فوق متحمل میگردد، از مقدمات لازم جهت احراز شرایط صدور بیمهنامه میباشد که برعهده شخص بیمهگزار است و بیمه باشی هیچ تعهدی نسبت به این هزینه ها ندارد .
- تمامی بیمهنامههای صادر گشته در بیمه باشی ، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر میشود. تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در سامانه بیمه باشی ، اعم از وبسایت و اپلیکیشن وارد مینماید، از جمله سابقهی عدم خسارت، سطح پوششهای مالی و جانی مورد درخواست، پوششهای جانبی تکمیلی بیمهنامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخابهای انجام شده بر عهدهی مشتری میباشد.
- در صورت ابطال یا فسخ بیمهنامه، عودت وجه در اسرع وقت و بعد از طی شدن مراحل قانونی و مقررات بانکی صورت خواهد گرفت. زمان عودت وجه ممکن است بین 1 تا 3 روز کاری طول بکشد .
- بدیهی است چنانچه به دلیل قصور یا اشتباه بیمهگزار در وارد کردن اطلاعات لازم، اختلاف قیمتی با قیمت اولیه در سامانه حاصل شود، بیمهگزار در صورت تمایل به ادامه خرید، متعهد به پرداخت مابه-التفاوت میباشد.
- حق تغییر شرایط و قوانین سایت، بدون اطلاعیه، برای بیمه باشی محفوظ بوده و کاربر باید قبل از هر خرید، شرایط و قوانین را بررسی نماید. کاربر با خرید از بیمه باشی اعلام می دارد که از شرایط و قوانین آگاه است .
- کاربران در ارسال اطلاعات خود به بیمه باشی موظف به رعایت امانت و صداقت بوده و در صورتی که عامدانه اطلاعات غلطی ارائه دهند، حق پیگیری قضایی برای جبران خسارات وارده برای بیمه باشی محفوظ است.
- کلیه بیمههای قابل فروش در بیمه باشی با توجه به درخواست مشتری صادر و برای کاربران مطابق با آدرس ثبتشده ارسال میگردند.
شیوه ثبت و ارسال سفارش
- کاربر موظف است در هنگام ثبت درخواست خرید با آگاهی کامل و اطلاع از شرایط بیمهنامه درخواستی خود اطلاعات مورد نیاز جهت خرید بیمهنامه جدید را به دقت وارد نماید و در هنگام تحویل بیمهنامه جدید نسبت به تحویل بیمهنامه قبلی اقدام نماید. چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هرگونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمهنامه جدید، بیمهنامه قبلی تحویل نگردد، درخواست خرید کاربر غیر معتبر بوده و بیمه باشی حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ میداند. بدیهی است، در صورت نبود شرایط ذکر شده، بیمهنامه تحویل داده نمیشود.
- کاربران میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت سفارش خود وارد نمایند و در این صورت تحویل گیرنده هنگام دریافت میبایست کارت شناسایی ارائه نماید.
- کاربران حقوقی برای دریافت فاکتور حقوقی میبایست درخواست خود را جداگانه به بیمه باشی اعلام نمایند.
- کاربر موظف است جهت نهایی نمودن سفارش، مبلغ بیمهنامه شخص ثالث را از طریق درگاه پرداخت درون سایت به صورت آنلاین پرداخت نماید. چنانچه امکان پرداخت پس از بازدید وجود داشته باشد، در هنگام ثبت درخواست به اطلاع مشتری میرسد و در این صورت نهایی نمودن درخواست منوط به پرداخت آنلاین نمیباشد.
- تحویل سفارش در مکانهایی که دارای آدرس قابل استناد نمیباشد، همانند اماکن عمومی، امکان پذیر نخواهد بود؛ به استثناء افرادی که به صورت ثابت در آن محل (به عنوان مثال کارکنان فرودگاهها) مشغول فعالیت رسمی باشند.
انصراف از خرید
کاربر میتواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمهنامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، بیمه باشی موظف است تمامی مبالغ پرداختی را به مشتری عودت دهد. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، عودت وجه منوط به قبول شرکت بیمه جهت ابطال بیمه خواهد بود؛ در غیر این صورت عودت وجه مقدور نمیباشد.
محدوده جغرافیایی ارائه خدمات
در حال حاضر، بیمه باشی در مراکز تمامی استانها ، خدمات فروش بیمه ارائه مینماید. خدمات مدیریت بیمه بیمه باشی منحصر به محدوده جغرافیایی خاصی نمیباشد و کاربران از هر نقطهی جغرافیایی میتوانند از خدمات جغرافیایی مدیریت بیمه استفاده نمایند.
راههای ارتباطی
شما میتوانید از سرویسها و خدمات بیمه باشی استفاده کنید یا سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید یا به آدرس(support@bimebashi.ir) ایمیل بزنید یا با بیمه باشی چت کنید. این ارتباط از کانالهای الکترونیکی انجام میشود و کاربر موافقت میکند که پاسخ درخواست خود را نیز به صورت الکترونیکی دریافت نماید. آدرس و شماره تلفن و ایمیل اعلامی از طرف مشتری تنها کانال رسمی ارتباط با مشتری میباشد و تمامی ارتباطات بیمه باشی با مشتری از طریق آنها صورت میپذیرد. خبر رسانیها در مورد سرویسهای ویژه، رویدادها و ... توسط بیمه باشی انجام میشود .
- ممکن است بیمه باشی سؤالات نظرسنجی خود را بعد از انجام خرید از طریق پیامک برای مشتری ارسال نماید. مسیرهای ارتباطی رسمی با پشتیبانیهای بیمه باشی از جمله شماره تلفن، سامانه پیامکی، ایمیل یا کانالهای ارتباطی شبکههای مجازی در قسمت تماس با ما درج شده و بیمه باشی فقط از طریق این سامانهها به ارتباط با مشتری میپردازد و هر گونه تماس با مشتری تحت نام بیمه باشی از طریق دیگر موارد سوء استفاده از نام بیمه باشی محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار میگیرد.