مشتریان خاص بیمه باشی !
بیمه گذار محترم بیمه نامه شخص ثالث سامان، با توجه به خاص بودن شما برای ما، می توانید به یکی از طرق ذیل نسبت به جبران خسارت اقدام فرمایید
1.توافق با زیاندیده سر صحنه و پرداخت مبلغ خسارت به ایشان
اقدام لازم جهت پرداخت خسارت | ۱. واریز به حساب زیاندیده لطفا اطمینان حاصل نمایید که مبلغ خسارت را به حساب مالک خودرو واریز می نمایید. برای این منظور نیاز است اطلاعات مالک خودور (بر اساس کارت خودرو) با اطلاعات مالک حساب مطابقت داده شود. |
مدارک لازم جهت تسویه حساب با | گواهینامه راننده مقصر (پشت و رو) |
2.توافق با زیاندیده جهت مراجعه به تعمیرگاه و ارائه فاکتورها جهت تسویه حساب
اقدام لازم جهت پرداخت خسارت | لطفا به زیاندیده اعلام نمایید به تعمیرگاه مدنظرشان مراجعه نمایند و صرفا جهت پرداخت غرامت، نیاز است کلیه هزینه های انجام شده بصورت ریز و جزئی در فاکتور مربوط به تعمیرگاه لحاظ گردد لذا این موضوع را حتما به تعمیرگاه اعلام فرمایند. |
مدارک لازم جهت تسویه حساب با بیمه سامان | گواهینامه راننده مقصر (پشت و رو) |
3. مراجعه کارشناس ما به محل حادثه جهت ادامه مراحل پرداخت خسارت
پس از مراجعه کارشناس سر صحنه اقدامات بعدی توسط ایشان خدمتتان توضیح داده خواهد شد.
|
لازم به توضیح است در طول اعتبار بیمه نامه، این روش پرداخت خسارت صرفاً دومرتبه برای شما قابل انجام می باشد و در خسارت مرتبه سوم به بعد، پرداخت خسارت شما به روش مشتریان عادی خواهد بود. |
پشتیبانی در 24 ساعت روز و 7 روز هفته
پشتیبانی تیم بیمه باشی محدود به روزهای کاری کشور نمیباشد و بیمه باشی در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل همراه شماست
امکانات و امتیازات ویژه
بیمه باشی با ایجاد امکانات و امتیازات ویژ] ای که شما با عضویت در باشگاه مشتریان از آن برخوردار میشوید راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان آورده است.
صداقت اصلی ترین الگوی کاری
یکی از مهم ترین و متمایز کننده ترین شاخصه هایی که باعث موفقیت بیمه باشی شده است صداقت کامل با بیمه گأار و کتربر میباشد
شرکت در جشنوارهها و قرعه کشیهای مختلف
تمام مشتریان بیمه باشی برای تیم ما خاص هستند و با جشنواره ها و قرعه کشی های متفاوت ما قدردان وفاداری شما هستیم